Onze telefonisten van het callcenter worden momenteel overspoeld met vragen over de reservelijst of met de vraag om op hetzelfde tijdsstip als hun partner gevaccineerd te worden. Hierdoor is de telefooncentrale overbelast en moeilijk bereikbaar voor mensen die een uitnodiging ontvingen en hun afspraak willen bevestigen of verplaatsen. Daarom vragen we met aandrang het callcentrer niet meer te bellen of te mailen om bovenstaande redenen. Vandaag 24 maart ontvingen wij op 5 uur tijd 1874 inkomende telefoons.
Van de vaccins die wij ontvangen, wordt 99% toegediend aan de doelgroep van de 65-plussers. Er zijn dus zeer weinig mensen die (laattijdig) niet opdagen of hun afspraak annuleren. Dit is al zo sinds de opening van ons vaccinatiecentrum. Dit wil ook zeggen dat we zelden extra personen moeten oproepen. Er gaan dus geen vaccins verloren.
Iedere inwoner van Kampenhout, Steenokkerzeel, Zemst, Boortmeerbeek, Haacht en Keerbergen zal sowieso een uitnodiging van de overheid ontvangen. Uitnodigingen vertrekken nooit vanuit het vaccinatiecentrum zelf. We vragen dan ook geduldig jouw uitnodiging af te wachten. Het heeft geen nut ons te contacteren om je op te nemen op een reservelijst.
Alvast bedankt voor jouw begrip!

Telefooncentrale vaccinatiecentrum overbelast: gelieve niet meer te bellen voor reservelijst
Gelieve niet meer te bellen naar het vaccinatiecentrum over de reservelijst. De lijn is overbelast en daardoor moeilijk bereikbaar voor mensen die hun afspraak willen bevestigen of verplaatsen. Bedankt voor je begrip!
Gepubliceerd op wo 24 mrt 2021