Gemeente Haacht is op vele vlakken in volle ontwikkeling en maakt werk van een eigentijds en duurzame ruimtelijke ontwikkeling die een antwoord kan bieden op de vele uitdagingen van een snel veranderende maatschappij. We zijn dringend op zoek naar een dynamische medewerker met de nodige visie, ervaring en spirit om invulling te geven aan deze boeiende taak.
Functie
Je geeft leiding aan het team Omgeving en ontwikkelt een langetermijnbeleid inzake ruimtelijke ordening en milieu. Je formuleert beleidsadviezen en beleidsnotas. Je behandelt omgevingsvergunningen, stedenbouwkundige verordeningen en je zorgt voor de procesbegeleiding bij de opmaak van ruimtelijke uitvoeringsplannen. Je onderhoudt de samenwerkingsverbanden met buurgemeenten en externe instanties. Je fungeert als contactpersoon voor de toezichthoudende overheid en andere organisaties.
Bekijk zeker de functiebeschrijving en bijhorende competentietabel in de bijlage!
Aanwervingsvoorwaarden?
- Je beschikt over een masterdiploma, bij voorkeur functiegericht (bijv. architectuur, landschapsarchitectuur, ingenieur, milieu, stedenbouw en ruimtelijke planning,…).
- Je hebt minstens 2 jaar aantoonbare relevante beroepservaring in het vakgebied ruimtelijke ordening en/of milieu.
- Je hebt ervaring in leidinggeven.
Wat bieden we jou?
- Je wordt statutair (proeftijd van 12 maanden) aangeworven en bezoldigd volgens salarisschaal A1a-A3a, met een bruto jaarsalaris van minimum 38.040,85 euro en maximum 66.941,45 euro.
- Beroepservaring uit de openbare sector wordt volledig overgenomen voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit. Relevante beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige wordt voor max. 15 jaar overgenomen voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit.
- maaltijdcheques van 8 euro
- hospitalisatieverzekering
- fietsvergoeding
- gratis openbaar vervoer
- aantrekkelijke verlofregeling (basis: 30 verlofdagen per jaar)
- glijdende werkuren
Interesse?
Bezorg je CV, motivatiebrief en een kopie van je diploma voor 8 maart 2021:
- Via mail: personeel@haacht.be
- Via post: Wespelaarsesteenweg 85, 3150 Haacht
Procedure
De selectieproeven zullen bestaan uit een schriftelijk en mondeling onderdeel.
De schriftelijke proeven kunnen bestaan uit volgende onderdelen:
- een competentieproef: de kandidaat wordt geconfronteerd met een probleemsituatie (m.b.t. de inhoudelijke en organisatorische werking van de dienst of afdeling) die zich tijdens de latere uitoefening van de functie kan voordoen. De kandidaat tracht een oplossing uit te werken, waarbij de competenties vereist voor de functie op basis van de functiebeschrijving en het competentieprofiel worden getoetst.
- een gevalstudie: omvat de specifieke beschrijving van één of meer situaties of praktijkgevallen die verband houden met de dienst, en waarover de gegevens tijdens het examen aan de kandidaat worden bezorgd. De wetgeving of specifieke kennis m.b.t. de functie kan hierin worden verwerkt.
- Kennisvragen over het vakgebied
Om geslaagd te zijn moet je voor elk selectie-onderdeel minstens 50% van de punten behalen en minstens 60% op het geheel van het examen.
De kandidaten worden tijdig op de hoogte gebracht van de datum van de selectieproeven.
Er wordt een werfreserve van 2 jaar aangelegd.
Meer info?
Contacteer team Personeel:
- personeel@haacht.be
- 016 / 61 91 28